اگر احساس بی ارزشی می‌کنید چگونه می‌توانید کمک بگیرید.

مهم است که به یاد داشته باشید که احساس بی ارزشی می‌تواند نشانه ای از یک وضعیت سلامت روانی باشد. اگر چنین احساساتی مداوم، ناراحت‌کننده هستند یا انجام کارهای روزمره را دشوار می‌کنند، با مشاور روانشناس خود صحبت کنید یا با یک متخصص سلامت روان تماس بگیرید.

مشاور روانشناس شما ممکن است از شما در مورد احساسات و سایر علائمی که تجربه کرده اید بپرسد.آنها همچنین ممکن است از شما بخواهند که یک پرسشنامه برای غربالگری علائم افسردگی یا اضطراب پر کنید. 

همچنین ممکن است یک معاینه فیزیکی و آزمایش‌های آزمایشگاهی برای رد کردن شرایط پزشکی که ممکن است به علائم افسردگی کمک کنند، انجام دهید.

همچنین ممکن است بخواهید برای درمان مشاوره روانشناسی آنلاین را امتحان کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که درمان آنلاین می تواند به اندازه درمان سنتی چهره به چهره موثر باشد. 

درمان آنلاین روشی در دسترس و اغلب مقرون به صرفه برای دریافت کمک برای نگرانی های مربوط به سلامت روان ارائه می دهد. 

خدماتی که در درمان آنلاین ارائه می‌کنند می‌توانند از نظر آنچه در درمان حضوری ارائه می‌دهند، از نظر قیمت آنها و نحوه انجام جلسات درمانی متفاوت باشند. در بسیاری از موارد، گزینه‌ها شامل چت آنلاین، ویدئو کنفرانس، ایمیل و گزینه‌های تلفن می‌شوند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دکتر زهره واثقی، مشاور و روانشناس خانواده و زوج درمانگر، متخصص در زمینه مشاوره پیش از ازدواج، اختلافات زناشویی،اضطراب، مشاوره تربیت کودک،اختلالات یادگیری کودک و آموزش مهارت های زندگی هستند و با توجه به سوابق زیادی که در زمینه های مختلف درمان گری دارند می توانند بهترین راهکارها و راه حل ها را برای شما ارائه دهند.دکتر زهره واثقی یکی از بهترین روانشناسان در شمال تهران هستند.
دکتر روانشناس خانم دکتر زهره واثقی
مقالات منتشر شده:

آخرین نوشته‌ها

تماس با ما

02166703576 - 02122214949
راه های ارتباطی با دکتر زهره واثقی
دسترسی سریع به مقالات
فهرست
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x