معرفی دکتر زهره واثقی

درباره ما / دکتر زهره واثقی

عزیزیان همراه من دکتر زهره واثقی با مدرک دکتری روانشناسی ، مشاور و روانشناس در حوزه خانواده درمانی ، زوج درمانی ، اختلافات زناشویی ، کودک، اضطراب، افسردگی ، اختلالات یادگیری کودک و… مشغول به فعالیت می‌باشم.

تالیفات دکتر زهره واثقی :

ما در دوره ای زندگی میکنیم که بسیاری از امور نسبت به گذشته تغییر کرده است ، علم پیشرفت کرده و اطلاعاتی که در بین افراد رد و بدل می شود بسیار بیشتر از دوره های قبل است.

در نتیجه وضعیت زندگی فرزندان ما نیز بی تاثیر از این تغییر نمیباشد ، کودکان امروزی با موضوع های بیشتر و متنوع تری نسبت به گذشته روبرو هستند.

تا بحال آرزو کردین که اي كاش مردها هم با دفترچه هايي مانند دفترچه های راهنمای کالا به وجود می آمدند؟
اگر شما یک دستگاه توستر یا یک دستگاه تلفنی بخرید،همیشه به همراه شان یک دفترچه کوچک زیبا دارند که به شما کمک می کند تا کالای تولید شده را بشناسید و از ویژگی های آن باخبر شوید،این دفترچه ها به شما می گویند چگونه از این دستگاه استفاده کنید تا به شما آسیبی نرسد.
بسیار خوب،مردها چی؟
ما،در زندگی روزمره مدام با مردها سروکله میزنیم. با نامزدمان ، رئیس مان ، کارمندمان، پدرمان یا پسرمان. ما سعی می کنیم با آنها تفاهم داشته باشیم،از آنها مراقبت کنیم،با آن ها ارتباط برقرار کنیم، آنها را دوست بداریم و کاری کنیم که به ماعشق بوررند.
وقتی به این هدف دست می یابیم،فکر میکنیم مردها خارق العاده اند و مطمئن هستیم که نمیتوانیم بدون آنها زندگی کنیم،اما وقتی این هدف عملی نمی شود فکر میکنیم مردها دق آورند.
مطمئن هستم که در زندگی هر کدام از شما لحظه های بوده که دست های خود را به علامت تسلیم بالا برده اید.
شما می توانید به عنوان یک زن در ارتباط با مردها یکی از انتخاب های زیر را داشته‌باشد؛
انتخاب اول :می توانید از مردها برای اینکه شما را به مرز دیوانگی کشانده اند ،عصبانی شوید و وقت خود را به شکایت کردن از دست آنها بگذرانید،این برای مدت کوتاهی سرگرم کننده است ولی بعد از چند سال جذابیت خود را از دست می دهد.
انتخاب دوم: میتوانید کلا مردها را نادیده بگیرید،از آنها روی برگردانید و برای خود یک سرگرمی جدید دست و پا کنید،این راه حل آسان تر و زخمش هم کمتر اما زیاد رضایت بخش نیست….

🤔 چگونه می‌توانم قرار ملاقات با دکتر زهره واثقی را رزرو کنم ؟ 👇
خانم دکتر زهره واثقی ، مشاور و روان شناس خانواده درمان و زوج درمانگر، متخصص در زمینه مشاوره پیش از ازدواج، اختلافات زناشویی،اضطراب، مشاوره تربیت کودک،اختلالات یادگیری کودک و آموزش مهارت‌های زندگی دارای دو شعبه در تهران در منطقه قیطریه و خیابان انقلاب اسلامی هستند.
با توجه به سوابق زیادی که در زمینه های مختلف درمانگری دارند می‌توانند بهترین راهکارها و راه‌حل‌ها را برای شما ارائه دهند.دکتر زهره واثقی یکی از بهترین روانشناسان خانم در شمال تهران و قیطریه  هستند.
بهترین پیشنهاد این است که با دکتر زهره واثقی تماس بگیرید و اولین وقت مشاوره خود را رزور نمایید.
راه های ارتباطی با دکتر زهره واثقی

مقالات جدید و پیشنهادی

مقالات جدید و پیشنهادی :

مرکز روانشناسی و مشاوره دکتر زهره واثقی

افزودن دیدگاه :






    فهرست